Նորություններ
Այսօր <<ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ>> -ն իր հաճախորդների առջև բացեց Երևան քաղաքի Թումանյան 32 հասցեում տեղակայված <<ՆԱՆՈ>> Մասնաճյուղի շուրջօրյա սրահի դռները: Հաճախորդները <<ՆԱՆՈ>> Մասնաճյուղի 24/7 սրահի ծառայություններից կարող են օգտվել շաբաթվա բոլոր օրերին և ցանկացած ժամի: Տեխնոլոգիական նման լուծումներով հագեցած մասնաճյուղն առաջինն է բանկի մասնաճյուղային ցանցում:
ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ-ի գործադիր տնօրենի՝ տեխնոլոգիաների և անվտանգության գծով տեղալալ Ա. Փիլոսյանն իր խոսքում նշեց. - <<Նորագույն տեխնոլոգիաներն այսօր փոխում են համաշխարհային շուկաների զարգացումներն ու թելադրում բանկի ռազմավարությունը: Մենք փորձում ենք կանխատեսել հնարավոր փոփոխություններն ու շարժվել դրանց համընթաց՝ բանկում ներդնելով տեխնոլոգիական նորամուծություններ եւ առաջադեմ լուծումներ: <<ՆԱՆՈ>> մասնաճյուղը, որն այսօրվանից աշխատելու է 24/7 սկզբունքով, հենց վերջինիս վկայությունն է>>:
Ա. Փիլոսյանը ներկայացրեց շուկայում նորույթ հանդիսացող վիրտուալ հեռակա սպասարկման սարքը: <<Սարքը հնարավորություն է ընձեռում մեր բազմազբաղ ու ժամանակը գնահատող հաճախորդներին իրականացնել բանկային գրեթե բոլոր գործառնություններն իրենց հարմար օրերին և ժամերին 24/7 սկզբունքով՝ վիրտուալ կապի միջոցով (ոչ ավանդական եղանակով)՝ բացառելով աշխատակիցների անմիջական ֆիզիկական ներկայությունը գործարքի կատարման պահին: Բանկային ծառայությունների նմանատիպ մատուցումը նոր է ՀՀ բանկային համակարգում, սակայն այն կիրառելի է աշխարհի տարբեր զարգացած երկրներում: Սա մեզ համար ռազմավարական քայլ է, քանզի կարծում ենք, որ անցումը մասնաճյուղային ցանցի սպասարկումից ամբողջապես աշխատակցի բացակայությամբ սպասարկմանը պետք է լինի սահուն և՛ Բանկի, և՛ հաճախորդի տեսանկյունից: Մենք ձգտում ենք, որ մեր հաճախորդներն իրենց մաքսիմալ հարմարավետ զգան մեր մասնաճյուղերում>>, - հավելեց Ա. Փիլոսյանը:
Վիրտուալ հեռակա սպասարկման սարքը հնարավություն է տալիս կատարելու այնպիսի գործարքներ, ինչպիսիք են՝
- Հիմնական բանկային հաշվի և առարկայազուրկ մետաղական հաշվի բացումը և՛ ֆիզիկական, և՛ իրավաբանական անձանց համար,
- Լրացուցիչ հաշվի բացումը,
- Վճարային համակարգերի միջոցով փոխանցումների իրականացումը,
- Վճարային համակարգերի միջոցով փոխանցումների ստացումը,
- Սպառողական վարկի համար դիմումի ներկայացումը,
- Վճարային պլաստիկ քարտի դիմումի ներկայացումը,
- Վարկի մարումը,
- Արտարժույթի փոխանակումը:
Ա. Փիլոսյանի խոսքերով՝ այս պահին մոբայլ բանկինգ և օնլայն բանկինգի նոր հավելվածներն իրենց մշակման վերջնական փուլում են: Ընդամենը մի քանի ամիս անց մեր հաճախորդները հնարավորություն կունենան իրենց գործարքների զգալի մասը տեղափոխել օնլայն հարթակ՝ խնայելով իրենց ժամանակը: Մեր նպատակն է կրճատել այն գործարքների կատարման ժամանակը, որոնց համար Բանկի աշխատակցի անմիջական մասնակցությունը պարտադիր չէ և մեր ջանքերն ուղղել հաճախորդի կարիքների բացահայտմանն ու որակյալ ֆինանսական խորհրդատվության տրամադրմանը: Մենք նաև մշակում ենք նոր պրոդուկտներ և ծառայություններ մեր տարբեր սեգմենտների հաճախորդների համար: