86 86
ENG

Բիզնես գրագիտություն

30.10.2019

Բրենդը՝ ներկայացումների, կարծիքների, ասոցիացիաների, հույզերի, արժեքների բնութագրերի սպառողների սպառողների մտքում: 

Ապրանքանիշը, որպես թիրախային լսարանի ասոցիացիա, խորհրդանշում է ինքնին արտադրանքի արտադրողի ցանկացած հատուկ որակ կամ բնութագիր: Ապրանքանիշի կարևոր բաղադրիչներից մեկը ապրանքանիշի հեղինակությունն է : 

Բրենդինգը  համալիր միջոցառումների համալիր է, որի նպատակն է դրական կերպարի ստեղծումը ապրանքի կամ ծառայության մասին: Այլ կերպ ասած , դա շուկայի ուսումնասիրությունն է, ապրանքի դիրքավորումը,բրենդի և կարգախոսի ընտրությունը , փաթեթավորումը եւ այլն:    

Բրենդինգային քաղաքականությունը ուժեղացնում է ապրանքանիշը:

Բրենդինգը բաղկացած է հետևյալ քայլերից.

1. Նպատակների սահմանում

  • Ընկերության կամ կազմակերպության (ձեռնարկության) առաքելության վերլուծություն:
  • Ընկերության կամ կազմակերպության ապրանքանիշների կառուցվածքի մեջ ապրանքանիշի տեղի և դիրքի հստակեցում:
  •  Ապրանքանիշի ցանկալի վիճակի որոշում (որակներ, կյանքի ցիկլ, մրցակցային առավելություններ):
  •  Չափելի ապրանքային պարամետրերի ձևակերպում ( KPI ):              

2. Ծրագրի պլանավորում

  • Առկա ռեսուրսների վերլուծություն (ֆինանսական, մարդկային, գիտելիքներ և այլն):  
  • Ծրագրի ժամկետի հստակեցում:
  • Սահմանափակող գործոնների հստակեցում :                    

3. Ապրանքի ապրանքանիշի ներկա վիճակի վերլուծություն (միայն առկա ապրանքանիշերի համար)

  • Նպատակային  լսարանի տեղեկացվածության բարձրացում:
  • Թիրախային լսարանի բրենդի մասին գիտելիքներ:
  • Թիրախային լսարանի վերաբերմունքը բրենդի հանդեպ:
  • Ապրանքանիշի նկատմամբ հավատարմության մակարդակը:
  • Որոշում է, թե արդյոք ապրանքանիշի ներկայիս վիճակը համապատասխանում է ցանկալի մակարդակին:

4. Շուկայական վիճակի վերլուծություն

  • Մրցակիցների վերլուծություն (տեսականի, թիրախային լսարան , դիրքավորում, առաջխաղացման մեթոդներ, գնագոյացում): 
  • Նախընտրելի նպատակային լսարանի վերլուծություն (բնութագրեր, նախասիրություններ): Սպառողի վարքի ձևերը:  
  • Վաճառքի շուկաներ (պահանջարկ, բաժնեմաս, դինամիկա):

5. Ապրանքանիշի էության և հիմնական կետերի սահամանում

  • Նպատակային լսարանի համար  ապրանքանիշի նպատակը, դիրքավորումը և օգտակարությունը:
  • Անհատականություն` արժեքներ, ասոցիացիաներ, հատկություններ, մրցակցային առավելություններ:
  • Ապրանքանիշի հատկանիշներ (անուն, պատկերանշան կամ ապրանքային նշան, բնույթ կամ հերոս, տառատեսակ, փաթեթավորում և այլն):   

6. Ապրանքանիշերի կառավարման ռազմավարություն

  • Բրենդինգային  նյութերի ստեղծման և ապրանքանիշի կառավարման ընթացակարգերի նկարագրության կանոնների մշակում (brand-book):
  • Բրենդի զարգացման համար պատասխանատու անձանց (ապրանքանիշի պահապաններ)ցանկի հստակեցում:
  • Ապրանքանիշի խթանման գործողությունների ծրագրի մշակում:
  • Ապրանքանիշի մոնիտորինգի և արդյունքների գնահատման համար պլանի և ընթացակարգերի մշակում:                    

7. Բրենդի առաջխաղացում - Ինտեգրված մարքեթինգային  հաղորդակցություն 

  • Մեդիապլան:
  • Գովազդային իրերի պատրաստում:
  • Գովազդային նյութերի տեղադրումը ինֆորմացիոն աղբյուրներում:
  • Հավատարիմ հաճախորդների համար նախատեսված ծրագրերի մշակում :                   

8. Ապրանքանիշի մոնիտորինգ և արդյունավետության գնահատում

  • Առաջին փուլում  հստակեցված չափելի ցուցանիշների մոնիտորինգ:
  • Ապրանքանիշի ներկայիս վիճակի համեմատությունը ցանկալի արդյունքների հետ:
  • Ռազմավարության կամ մարտավարության շտկումներ: 
Թարմացվել է` 25/06/2020 09:59