Բիզնես գրագիտություն
Բրենդը՝ ներկայացումների, կարծիքների, ասոցիացիաների, հույզերի, արժեքների բնութագրերի սպառողների սպառողների մտքում:
Ապրանքանիշը, որպես թիրախային լսարանի ասոցիացիա, խորհրդանշում է ինքնին արտադրանքի արտադրողի ցանկացած հատուկ որակ կամ բնութագիր: Ապրանքանիշի կարևոր բաղադրիչներից մեկը ապրանքանիշի հեղինակությունն է :
Բրենդինգը համալիր միջոցառումների համալիր է, որի նպատակն է դրական կերպարի ստեղծումը ապրանքի կամ ծառայության մասին: Այլ կերպ ասած , դա շուկայի ուսումնասիրությունն է, ապրանքի դիրքավորումը,բրենդի և կարգախոսի ընտրությունը , փաթեթավորումը եւ այլն:
Բրենդինգային քաղաքականությունը ուժեղացնում է ապրանքանիշը:
Բրենդինգը բաղկացած է հետևյալ քայլերից.
1. Նպատակների սահմանում
- Ընկերության կամ կազմակերպության (ձեռնարկության) առաքելության վերլուծություն:
- Ընկերության կամ կազմակերպության ապրանքանիշների կառուցվածքի մեջ ապրանքանիշի տեղի և դիրքի հստակեցում:
- Ապրանքանիշի ցանկալի վիճակի որոշում (որակներ, կյանքի ցիկլ, մրցակցային առավելություններ):
- Չափելի ապրանքային պարամետրերի ձևակերպում ( KPI ):
2. Ծրագրի պլանավորում
- Առկա ռեսուրսների վերլուծություն (ֆինանսական, մարդկային, գիտելիքներ և այլն):
- Ծրագրի ժամկետի հստակեցում:
- Սահմանափակող գործոնների հստակեցում :
3. Ապրանքի ապրանքանիշի ներկա վիճակի վերլուծություն (միայն առկա ապրանքանիշերի համար)
- Նպատակային լսարանի տեղեկացվածության բարձրացում:
- Թիրախային լսարանի բրենդի մասին գիտելիքներ:
- Թիրախային լսարանի վերաբերմունքը բրենդի հանդեպ:
- Ապրանքանիշի նկատմամբ հավատարմության մակարդակը:
- Որոշում է, թե արդյոք ապրանքանիշի ներկայիս վիճակը համապատասխանում է ցանկալի մակարդակին:
4. Շուկայական վիճակի վերլուծություն
- Մրցակիցների վերլուծություն (տեսականի, թիրախային լսարան , դիրքավորում, առաջխաղացման մեթոդներ, գնագոյացում):
- Նախընտրելի նպատակային լսարանի վերլուծություն (բնութագրեր, նախասիրություններ): Սպառողի վարքի ձևերը:
- Վաճառքի շուկաներ (պահանջարկ, բաժնեմաս, դինամիկա):
5. Ապրանքանիշի էության և հիմնական կետերի սահամանում
- Նպատակային լսարանի համար ապրանքանիշի նպատակը, դիրքավորումը և օգտակարությունը:
- Անհատականություն` արժեքներ, ասոցիացիաներ, հատկություններ, մրցակցային առավելություններ:
- Ապրանքանիշի հատկանիշներ (անուն, պատկերանշան կամ ապրանքային նշան, բնույթ կամ հերոս, տառատեսակ, փաթեթավորում և այլն):
6. Ապրանքանիշերի կառավարման ռազմավարություն
- Բրենդինգային նյութերի ստեղծման և ապրանքանիշի կառավարման ընթացակարգերի նկարագրության կանոնների մշակում (brand-book):
- Բրենդի զարգացման համար պատասխանատու անձանց (ապրանքանիշի պահապաններ)ցանկի հստակեցում:
- Ապրանքանիշի խթանման գործողությունների ծրագրի մշակում:
- Ապրանքանիշի մոնիտորինգի և արդյունքների գնահատման համար պլանի և ընթացակարգերի մշակում:
7. Բրենդի առաջխաղացում - Ինտեգրված մարքեթինգային հաղորդակցություն
- Մեդիապլան:
- Գովազդային իրերի պատրաստում:
- Գովազդային նյութերի տեղադրումը ինֆորմացիոն աղբյուրներում:
- Հավատարիմ հաճախորդների համար նախատեսված ծրագրերի մշակում :
8. Ապրանքանիշի մոնիտորինգ և արդյունավետության գնահատում
- Առաջին փուլում հստակեցված չափելի ցուցանիշների մոնիտորինգ:
- Ապրանքանիշի ներկայիս վիճակի համեմատությունը ցանկալի արդյունքների հետ:
- Ռազմավարության կամ մարտավարության շտկումներ: