Հաճախորդների աջակցման կենտրոնի պատասխանատու հերթապահ-օպերատոր /գիշերային/

Վերջնաժամկետ` 22.09.2025

Դիմել հիմա

Աշխատատեղի նկարագրություն

Հաճախորդների աջակցման կենտրոնի պատասխանատու հերթապահ-օպերատոր /գիշերային/ 

Պարտականություններ

  • Հաճախորդների զանգերի սպասարկում
  • Բանկի կայքի միջոցով հետադարձ զանգի դիմումների ընդունում, սպասարկում, Բանկի կայքին, ֆեյսբուքյան և ինստագրամյան էջերին ուղղված նամակների պատասխանում
  • Հաճախորդներին Բանկի կողմից առաջարկվող ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում, վաճառքի իրականացում
  • Հաճախորդների սպասարկման և ծառայությունների մատուցման բարելավմանն ուղղված առաջարկությունների հավաքագրում և ներկայացում բաժնի պետին
  • <<SmartVista>> համակարգի <<Fraud-մոնիտորինգ>> ենթահամակարգի կողմից գեներացված կասկածելի գործառնությունների դիտարկում
  • Բաժնի այլ աշխատանքներին մասնակցություն

Ներկայացվող պահանջներ

  • Օրինապահություն և հուսալիություն
  • Պարտաճանաչություն
  • Հաղորդակցվելու կարողություն
  • Սպասարկման հմտություն
  • Աշխատանքի անհրաժեշտ քանակ ապահովելու կարողություն
  • Վերլուծելու և առողջ դատելու ունակություն
  • Թիմում աշխատելու հմտություն
  • Համագործակցելու և բանակցելու ունակություն
  • Նախաձեռնողականություն և վճռականություն
  • Աշխատանքային խնդիրները լուծելու ունակություն
  • Ճկունություն
  • Լարված իրավիճակներում աշխատելու ունակություն

Պահանջվող կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն 

Պահանջվող աշխատանքային փորձը

Աշխատանքային փորձը բանկային ոլորտում կդիտվի որպես առավելություն

Տեխնիկական հմտություններ

MS Office ծրագրերի լավ իմացություն 


Լեզուների իմացություն

Հայերեն՝ գերազանց, անգլերենի  և ռուսերենի լավ իմացություն

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր

Մրցույթին դիմողները կարող են իրենց CV-ներն ուղարկել hrm@aeb.am էլեկտրոնային հասցեով՝ պարտադիր կցելով լուսանկար և վերնագիր դաշտում լրացնելով դիմողի անուն, ազգանունն ու թափուր աշխատատեղի անվանումը: Կտեղեկացվեն միայն հարցազրույցի համար ընտրվածները:
Հեռախոս՝ 010-510-910 (Ներքին` 9605, 9661 /Անձնակազմի կառավարման և ուսումնական ծրագրերի բաժին/)

Դիմել հիմա
Թարմացվել է` 22/08/2025 07:44